Csatlakozz!

Hogyan csatlakozhatsz a levelező listánkhoz?
Töltsd ki egy bemutatkozót és szabadon felkerülhetsz!

Hogyan csatlakozhatsz a hírlevelünkhöz? Küldj e-mailt a következő címre: berta.arpad@lehetmas.hu

Hogyan lehetsz segítő?
Töltsd ki és küld el a segítői jelentkézési lapot ide: Csongrad@lehetmas.hu

Részletesbenn

LMP a Facebookon

LMP Csongrád megye

Ez a Lehet Más a Politika (LMP) párt Csongrád megyei csoportjának, aktivistáinak, lelkes segítőinek, és a párttal szimpatizálóknak egy közösségi felülete. Itt juthatsz hozzá a fontosabb helyi, ill. regionális LMP-s hírekhez, valamint itt folytathatsz igazi párbeszédet a közügyeinkről velünk Csongrád megyei LMP-sekkel. Futtassuk fel a blogot, hogy bárki aki valamilyen módon közeledne felénk, az megtaláljon, megismerhessen minket!

LMP a Twitteren

Utolsó kommentek

  • KaszaP: Tisztelt Kuris Úr! Amikor Tatár Gábor a minap jelezte, hogy milyen támadás érte a legutóbbi képvis... (2011.09.17. 05:09) A Birodalom visszavág
  • Tatár Gábor: Tisztel Kuris úr! Nem szeretem magam ismételni - de úgy látszik kénytelen leszek. A teljesség ked... (2011.09.16. 17:14) A Birodalom visszavág
  • kuris: Tisztelt KaszaP! A felszólalásból egyértelműen kiderült, hogy Tatár úr azon kijelentése, hogy fun... (2011.09.16. 11:28) A Birodalom visszavág
  • arphead_: Kedves Anikó ne bánkódj, készült videofelvétel a fórumról, amit nemsokára, ha minden összejön, akk... (2011.05.06. 21:03) Zöld Fórum Szegeden: Vita az atomenergiáról
  • .ani: Sziasztok! Nagyon sajnálom, hogy nem tudtam róla - ma láttam meg véletlenül - mert biztos ott lenn... (2011.05.04. 13:57) Zöld Fórum Szegeden: Vita az atomenergiáról
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Címkék

176 (1) 2010 (3) 2011 (1) 4% (2) 7 (1) a (1) adórendszer (1) ajánló (3) ajánlószelvény (3) aláírásgyűjtés (1) alakuló ülés (3) alapszabály (1) álbaloldal (1) alkotmánytúrné (2) átláthatóság (5) atomenergia (2) átvilágítás (1) bács kiskun megye (1) barátság (2) béke (2) békés megye (1) belvárosi mozi (1) berta árpád (1) beruhazasok (1) bizottságok (1) botka (10) budapest (2) cenzúra (1) cirkusz (1) csató józsef (1) csongrád megye (9) delmagyar.hu (2) demagógia (1) démász (1) demokracia (2) demonstráció (2) döntéseink indoklása (8) dr kasza péter ferenc (4) dugonics tér (4) egp (1) elemzés (2) eli (1) előregisztráció (1) előterjesztések bemutatása (10) erősödés (1) esemény (1) fidesz (1) fideszesek (1) fogadóóra (1) fogadó óra (1) földkérdés (2) forum (2) fsf (1) fűre lépni szabad (1) gál anita (1) gazdaságélénkítés (1) globális felmelegedés (2) gnd (1) gnu (1) grand café (1) green new deal (1) gyász (1) gyermekotthon (2) győztünk (2) hajléktalanok helyzete (1) hámori hanna (1) harmadik (1) hatalommal való visszaélés (1) heiszler vilmos (1) helyi ügyek (30) helyi választási bizottság (1) hit gyülekezete (1) híuzles (1) Hódmezővásárhely (1) hódmezővásárhely (2) hoffman rózsa (1) hőmérő (1) homokhátság (1) időközi polgármester választás (1) igenlehet (1) ilyenmégnemvolt (1) indulhatunk (1) inforadio (1) jános (1) jegyzőkönyv (2) jobbik (3) kampány (9) kampányértékelés (1) kampanyzaro (3) kasza péter ferenc (2) keresztúri farkas csaba (1) kilakoltatás (2) kitelepülések (2) klímarobbanás (1) klub (3) koldusrendelet (1) költségvetés (3) konferencia (1) kongresszus (4) kopogtatócédula (5) kormánytisztviselői (1) környezetvédelem (7) közgyűlés (2) közmeghallgatás (1) kultúra (2) ladányi lászló (1) lázár (2) lázár jános (1) lehet (1) lehetmas (1) ligetfürdő (2) lmp (58) m43 (1) majális (1) malovics (14) manipuláció (1) március 15 (2) margóczi katalin (11) margoczi katalin (8) más (1) médiabotrány (1) megjegyzés (1) munkahelyek (1) munkahelyteremtés (2) művészetek palotája (1) népszavazás (2) nógrádi zoltán (1) nyelvtörvény (1) nyílt levél (3) nyilvánosság (1) oktatáspolitika (1) oláh péter (2) önkéntes (1) önkormányzati fórum (1) önkormányzati frakció (2) önkormányzati választás (6) osztolykán ágnes (1) ovb (1) pancs (1) parlament (2) pénzügyi bizottság (1) philippe lamberts (1) plakát (1) politika (4) preferált szervezet (1) programajánló (2) publikáció (4) regisztráció (1) részvétel (1) részvételi demokrácia (2) róna péter (1) ruzsa (1) saab (1) sajtó (7) sajtóvisszhang (1) schiffer andrás (1) solymos lászló (1) szabad szofver (2) szabó dániel (6) szeged (42) szegedi (1) szegedi közgyűlés (31) szeged program (2) szégyenlista (1) szentes (2) szentistványi istván (23) szeretet (1) szervác attila (1) színház (1) szmsz (1) találkozó (9) tápé (1) társadalmi részvétel (2) tatár gábor (1) térkép (1) tik (1) tisza (1) tisztújítás (3) törvény (3) ubuntu (1) ügynökakták (1) új városrész (1) utcán alvás (1) vágó gábor (4) választás (1) választmány (3) védőoltás (1) vélemény (1) vidékfejlesztés (2) visszaszámlálás (1) vitaklub (1) zöldterületek védelme (2) zöld fordulat (4) zöld fórum (4) zöld new deal (2) Címkefelhő

Friss topikok

2010.08.13. 12:48 Achtung

Önkormányzati választások -egyéni jelöltek névsora

Megszületett a szegedi egyéni jelöltjeink névsora, és hozzá is rendeltünk mindenkit a választókörzetéhez.

 

 Nagyítható kép

1. Schwimmer Péter: Életet a belvárosba! Ha zavarja a Centrum -gödör, a rakpart állapota, ha szeretne ingyen wifit és turistaösvényeket a központba, akkor szavazzon rám. Schwimmer Péter vagyok. Szabadítsuk ki a mozdonyt!

2. Rácz Lajos: 1968-ban  születtem  Szegeden,    azóta is  itt  élek.  A  JGYPK-n végeztem  földrajz-testnevelés  szakon.  Korábban testnevelőtanárként  dolgoztam középiskolákban,  jelenleg  kollégiumi  nevelőtanárként dolgozom.

3. Szabó Tibor: Szegeden születtem,  itt végeztem  iskoláimat.  Jelenleg  a  Szegedi Tudományegyetemen  dolgozom,  mint  egyetemi tanár. Fő elméleti érdeklődési területem a politikai flozófa és a globális instabilitás.

4. Olajos Aliz: 1980-ban  születtem  Debrecenben. Rajz-vizuális  kommunikáció  szakon  végeztem  Egerben,  majd  a  Dunaújvárosi  főiskola médiatechnológus  szakán. Jelenleg  grafkusként  dolgozom  Szegeden.

5. Margóczi Katalin: Miskolcon  születtem  1955-ben.  A  SZTE Ökológiai Tanszékének docense vagyok. Több mint 20 éve oktatok az egyetemen természetvédelemmel, ökológiával,  vegetációtannal kapcsolatos tárgyakat.

6. Kóródi Péter: 23  éves  Szeged-Kiskundorozsmai  lakos  vagyok. A SZTE Természettudományi és  Informatikai  karán  mérnökinformatikusnak  tanulok.  Támogatom a  szabad  szoftvereket. Fontosnak  tartom az egészséges városi környezetet.

7. Oláh Péter: 1973-ban születtem Kisvárdán. Jelenleg egy energiatakarékos  fűtési  rendszerekkel, napkollektorokkal  foglalkozó  cég  ügyvezetője  vagyok.  Biológus, majd  programtervező szakra jártam. Feleségemmel Szegeden élek.

8. Berta Árpád: 1988-ban  Szabadkán  születtem,  tizenéves korom óta élek Szegeden. Jelenleg SZTE-en programozónak tanulok. Az LMP helyi szervezet alapító tagjai közé tartozom, a területi választmányának tagja vagyok.

9. Bálint Bence: 1989-ben  születtem  Szegeden.  Itt  végeztem  tanulmányaimat,  és  jelenleg  is itt  élek.  Jelenleg  informatikusként  dolgozom,  a  szerzői  jogok rendszere  és  a szabad szoftverek alkalmazásának lehetőségei érdekelnek.

10. Wellner Dávid: Szakácsként dolgozom egy belvárosi étteremben. Munkám során előnyben  részesítem  a helyi  alapanyagokat, de  sajnos azt tapasztaltam, hogy nem mindig elérhetőek.  Többek  között  ezen  szeretnék változtatni.

11. Szentistványi István: 1968-ban  születettem  Szegeden,  magyar-angol szakos középiskolai tanárként dolgoztam. 2002-től a Védegylet szegedi csoportjának  vezetőjeként  aktívan  részt veszek  a  helyi  közéletben.  Nős  vagyok, két gyermek apja.

12. Régi Ádám :1988-ban születettem Szegeden. Középiskolai  tanulmányaimat  a  Ságvári  Endre Gyakorló Gimnázium fzika szakán végeztem,  jelenleg  a  Budapesti  Műszaki Egyetemen tanulok gépészmérnök hallgatóként.

13. Málovics György: Közgazdász vagyok, 1979-ben születtem Szegeden  és  azóta  is  itt  élek.  2006-tól 2010-ig a Védegylet önkénteseként dolgoztam Szegeden.

14.  Pásztor Péter: 1987-ben  születtem, gyermekkoromat Cserkeszőlőn  töltöttem. Matematika-történelem szakos hallgatóként  tanárnak  készülök.  Szabadidőmben gitározom, és  tagja  vagyok  az SZTE társadalomtudományi szakkollégiumának.

15. Csató József: 1988 óta élek Szegeden, Füzesgyarmatról jöttem a szegedi egyetemre. Családommal  jelenleg  is  itt élek. A családi gazdaságunkban dolgozva régóta egymás mellett  látom a vidéki és városi élet kihívásait.

16. Dávid Levente: 1988-ban  születtem  Szegeden,  azóta  is  itt élek. Jelenleg a Szegedi Tudományegyetem politológia  szakos hallgatója  vagyok. Kutatási területem a rendszerváltás, és az azt követő 5 év eseményei.

17. Ladányi László: Az  SZTE-TTIK hallgatójaként  fontosnak  tartom  egy  új  politikai  kultúra meghonosítását  Szegeden,  amely az  igazságosság, fenntarthatóság és részvétel értékeire épül. Az LMP segítségével ez megvalósulhat!

18. Szabó Dániel: 1975-ben  születtem  Veszprémben. 1993-ban  magyar  és  történelem  szakos  egyetemistaként  kerültem  Szegedre, azóta  itt élek. 1999-től 2002-ig PHD-hallgató voltam a Modern Magyar Irodalom Tanszéken.

19. Sziráki Szabolcs: Az  SZTE-GTK  hallgatója  vagyok.  Tanulmányaim során megismertem több közgazdasági szemléletet és szembesültem a gazdasági rendszer hibáival. Az LMP kiváló  programját  hitelesen  tudja  képviselni.

20. Pintér Máté: Környezet-mérnök  hallgatóként  megismertem  a  fenntartható  fejlődés  fogalmát  és  a környezetvédelem  technológiai  megvalósítási  lehetőségeit. Az LMP  szakmailag  kiváló megközelítést nyújt korunk problémáira.


Egyéni választókerületek - Szeged nagyobb térképen való megjelenítése

 

 

Energia munkacsoport:

 

"A megújuló energiaforrások hasznosításában Szegeden az utóbbi 20 évben szinte nem történt érdemi előrelépés, pedig városunk adottságai szinte páratlanok hazai viszonylatban." - Mondta Málovics György a szerdai sajtótájékoztatón.

Részletesebb írások:

A SzegedMa cikke

Délmagyar cikke

 

 

Megosztás

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lmpszeged.blog.hu/api/trackback/id/tr92218964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása