Csatlakozz!

Hogyan csatlakozhatsz a levelező listánkhoz?
Töltsd ki egy bemutatkozót és szabadon felkerülhetsz!

Hogyan csatlakozhatsz a hírlevelünkhöz? Küldj e-mailt a következő címre: berta.arpad@lehetmas.hu

Hogyan lehetsz segítő?
Töltsd ki és küld el a segítői jelentkézési lapot ide: Csongrad@lehetmas.hu

Részletesbenn

LMP a Facebookon

LMP Csongrád megye

Ez a Lehet Más a Politika (LMP) párt Csongrád megyei csoportjának, aktivistáinak, lelkes segítőinek, és a párttal szimpatizálóknak egy közösségi felülete. Itt juthatsz hozzá a fontosabb helyi, ill. regionális LMP-s hírekhez, valamint itt folytathatsz igazi párbeszédet a közügyeinkről velünk Csongrád megyei LMP-sekkel. Futtassuk fel a blogot, hogy bárki aki valamilyen módon közeledne felénk, az megtaláljon, megismerhessen minket!

LMP a Twitteren

Utolsó kommentek

  • KaszaP: Tisztelt Kuris Úr! Amikor Tatár Gábor a minap jelezte, hogy milyen támadás érte a legutóbbi képvis... (2011.09.17. 05:09) A Birodalom visszavág
  • Tatár Gábor: Tisztel Kuris úr! Nem szeretem magam ismételni - de úgy látszik kénytelen leszek. A teljesség ked... (2011.09.16. 17:14) A Birodalom visszavág
  • kuris: Tisztelt KaszaP! A felszólalásból egyértelműen kiderült, hogy Tatár úr azon kijelentése, hogy fun... (2011.09.16. 11:28) A Birodalom visszavág
  • arphead_: Kedves Anikó ne bánkódj, készült videofelvétel a fórumról, amit nemsokára, ha minden összejön, akk... (2011.05.06. 21:03) Zöld Fórum Szegeden: Vita az atomenergiáról
  • .ani: Sziasztok! Nagyon sajnálom, hogy nem tudtam róla - ma láttam meg véletlenül - mert biztos ott lenn... (2011.05.04. 13:57) Zöld Fórum Szegeden: Vita az atomenergiáról
  • Utolsó 20

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

176 (1) 2010 (3) 2011 (1) 4% (2) 7 (1) a (1) adórendszer (1) ajánló (3) ajánlószelvény (3) aláírásgyűjtés (1) alakuló ülés (3) alapszabály (1) álbaloldal (1) alkotmánytúrné (2) átláthatóság (5) atomenergia (2) átvilágítás (1) bács kiskun megye (1) barátság (2) béke (2) békés megye (1) belvárosi mozi (1) berta árpád (1) beruhazasok (1) bizottságok (1) botka (10) budapest (2) cenzúra (1) cirkusz (1) csató józsef (1) csongrád megye (9) delmagyar.hu (2) demagógia (1) démász (1) demokracia (2) demonstráció (2) döntéseink indoklása (8) dr kasza péter ferenc (4) dugonics tér (4) egp (1) elemzés (2) eli (1) előregisztráció (1) előterjesztések bemutatása (10) erősödés (1) esemény (1) fidesz (1) fideszesek (1) fogadóóra (1) fogadó óra (1) földkérdés (2) forum (2) fsf (1) fűre lépni szabad (1) gál anita (1) gazdaságélénkítés (1) globális felmelegedés (2) gnd (1) gnu (1) grand café (1) green new deal (1) gyász (1) gyermekotthon (2) győztünk (2) hajléktalanok helyzete (1) hámori hanna (1) harmadik (1) hatalommal való visszaélés (1) heiszler vilmos (1) helyi ügyek (30) helyi választási bizottság (1) hit gyülekezete (1) híuzles (1) Hódmezővásárhely (1) hódmezővásárhely (2) hoffman rózsa (1) hőmérő (1) homokhátság (1) időközi polgármester választás (1) igenlehet (1) ilyenmégnemvolt (1) indulhatunk (1) inforadio (1) jános (1) jegyzőkönyv (2) jobbik (3) kampány (9) kampányértékelés (1) kampanyzaro (3) kasza péter ferenc (2) keresztúri farkas csaba (1) kilakoltatás (2) kitelepülések (2) klímarobbanás (1) klub (3) koldusrendelet (1) költségvetés (3) konferencia (1) kongresszus (4) kopogtatócédula (5) kormánytisztviselői (1) környezetvédelem (7) közgyűlés (2) közmeghallgatás (1) kultúra (2) ladányi lászló (1) lázár (2) lázár jános (1) lehet (1) lehetmas (1) ligetfürdő (2) lmp (58) m43 (1) majális (1) malovics (14) manipuláció (1) március 15 (2) margóczi katalin (11) margoczi katalin (8) más (1) médiabotrány (1) megjegyzés (1) munkahelyek (1) munkahelyteremtés (2) művészetek palotája (1) népszavazás (2) nógrádi zoltán (1) nyelvtörvény (1) nyílt levél (3) nyilvánosság (1) oktatáspolitika (1) oláh péter (2) önkéntes (1) önkormányzati fórum (1) önkormányzati frakció (2) önkormányzati választás (6) osztolykán ágnes (1) ovb (1) pancs (1) parlament (2) pénzügyi bizottság (1) philippe lamberts (1) plakát (1) politika (4) preferált szervezet (1) programajánló (2) publikáció (4) regisztráció (1) részvétel (1) részvételi demokrácia (2) róna péter (1) ruzsa (1) saab (1) sajtó (7) sajtóvisszhang (1) schiffer andrás (1) solymos lászló (1) szabad szofver (2) szabó dániel (6) szeged (42) szegedi (1) szegedi közgyűlés (31) szeged program (2) szégyenlista (1) szentes (2) szentistványi istván (23) szeretet (1) szervác attila (1) színház (1) szmsz (1) találkozó (9) tápé (1) társadalmi részvétel (2) tatár gábor (1) térkép (1) tik (1) tisza (1) tisztújítás (3) törvény (3) ubuntu (1) ügynökakták (1) új városrész (1) utcán alvás (1) vágó gábor (4) választás (1) választmány (3) védőoltás (1) vélemény (1) vidékfejlesztés (2) visszaszámlálás (1) vitaklub (1) zöldterületek védelme (2) zöld fordulat (4) zöld fórum (4) zöld new deal (2) Címkefelhő

Friss topikok

2010.06.08. 10:27 arphead_

Bemutatkozik a Csongrád megyei területi választmány

Csongrád megyei területi szervezet az elmúlt hónapban tisztújítást tartott, ahol megválasztott egy 8 főből álló területi választmányt, és a megyei koordinátort.

Területi választmány tagjai:

Berta Árpád

Szabadkán születtem, 1988-ban. Jelenleg a Szegedi Tudományegyetem programtervező informatikus hallgatója vagyok. A Lehet Más a Politikának, mint társadalmi kezdeményezésnek a megjelenése óta regisztrált segítője vagyok, majd párttá alakulása óta tag státusszal rendelkezem. A Csongrád megyei területi szervezet alapító tagjai közé tartozom.
A kezdetektől fogva éreztem azt a hatalmas társadalmi igényt, mely egy ökopolitikai párt megjelenését, a politika teljes megújulását, a demokrácia kiteljesítését, a folyamatok átláthatóvá tételét követeli. Ezért álltam oda már akkor, és segítettem önkéntes munkámmal az LMP-t. Látva azt, a hatalmas lelkesedést, ahogy ez a kis megyei csapatunk végig küzdötte a jelöltállítás buktatóit, a kopogtatócédula gyűjtés embertpróbáló nehézségeit, kampány véghajráját, mindenképpen fontosnak éreztem, hogy választmányi tagságommal, tovább erősítsem a helyi szervezetet.
Feladatkörök: e-kommunikáció(honlap, blog, hírlevél), adminisztráció, ifjúsági-tagozat

 

Bicsánszky Panna

1985-ben születtem Debrecenben. Életem első tizennégy évét Hajdú-Bihar megyében töltöttem, hol faluban, hol városban. Jelenleg ötödéves szociológushallgató vagyok Szegeden. Elsősorban a saját korosztályom jövőképe és motivációi foglalkoztatnak, a jövőben is ezzel szeretnék foglalkozni, ám hogy ezt milyen keretek között tehetem majd, azt még nem tudom. Életemnek szerves része a zene és az irodalom. E kettő megfelelő ötvözése ámulatba ejt.
Az LMP-vel két évvel ezelőtt vettem fel a kapcsolatot. Azidőtájt szembesültem a velem egykorú fiatalok apolitikus nézeteivel és kiábrándultságával. Úgy gondolom, nem helyes, hogy a politikára úgy tekintünk, mint egy átláthatatlan, sötét felhőre a fejünk felett. Mert nem az. Sokkal hangsúlyosabban érinti mindennapjainkat, mintsem hogy legyintve hátat fordítsunk neki.
Feladatkörök:  hálózatépítés, kreatív munkatárs

 

Bozsóné Dr. Margóczi Katalin

Miskolcon születtem 1955-ben. A Szegedi Tudományegyetem Ökológiai Tanszékének docense vagyok, több mint 20 éve oktatok az egyetemen természetvédelemmel és vegetációtannal kapcsolatos tárgyakat. Biológus vagyok, szűkebb szakterületem a természetvédelem és az ökológia. Az LMP-t elsősorban ezen a területen szerzett szakmai tapasztalatommal szeretném szolgálni. Azért tartom fontosnak a párt tevékenységét, mert olyan világban szeretnék élni, ahol a természeti rendszereket igazságosan szerveződő emberi közösségek fenntartható módon, és tisztelettel  használják. Hiszem, hogy az LMP ebbe az irányba indult el!
Feladatkörök: területi/megyei szóvivő, zöld ügyekért felelős, programalkotó

 

Csató József

Füzesgyarmatról, a Sárrétről jöttem a szegedi egyetemre. Ahogy az sokakkal már megtörtént, a várost megszeretve nem sikerül elszabadulnom tőle. Családommal jelenleg is itt élek. Viszont két éve ingázva próbálok már folyamatosan helyt állni a családi gazdaságunkban is, így egymás mellett látom a vidéki és városi élet jelenlegi kihívásait.
Annak a felelősségnek a felismerése, ami ebből a helyzetből való kilábalásban mindnyájunkat terhel, munkára késztetett. Amit magam is tehetek, most segítem egy olyan politikai párt színre lépését, melyben teret kaphatnak a következő generációkkal szemben is felelősen gondolkodók alulról jövő kezdeményezései.
A rendszerváltást már Szegeden éltem meg, aktívan, 88-ban a helyi Fidesz szervezethez is csatlakozva, az új független lap, a Déli Napló és más szamizdatokat terjesztőjeként megnyugodtam, visszafordíthatatlanul új irányt vett az ország. Ezért 20 éven keresztül nem is gondoltam fontosnak, hogy a politikára közvetlenebb hatást is kellene gyakorolnunk, mint a választási részvétel. Ezt a tévedésemet szeretném korrigálni az LMP Csongrád megyei szervezetében végzett munkámmal. Választmányban is elsősorban az LMP céljaival szimpatizálók közös munkánkba való bevonását kívánom segíteni.
Feladatkörök: hálózatépítés, mozgósítás

 

Ladányi László

21 éves egyetemi hallgató vagyok. Seregélyesen születtem 1988. szeptember 18-án, tavaly kezdtem tanulmányaimat a Szegedi Tudományegyetemen programtervező-informatikus szakon. Sajnos azt tapasztaltam, hogy az emberek kiábrándultak a politikából, nem vesznek részt a közéletben, jobb híján szavaznak vagy már el sem mennek szavazni. A Lehet Más a Politikában látok lehetőséget arra, hogy az emberek politikához való viszonyát megváltoztassa és ezáltal aktív állampolgárokká váljanak. Ezt a folyamatot szeretném előremozdítani munkámmal az LMP Csongrád megyei választmányának tagjaként.
Feladatkörök: aktivisták mozgósítása, ifjúsági tagozat vezetője

 

Málovics György

Szegeden születtem 1979-ben. Jelenleg a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán dolgozom adjunktusként, ahol környezetgazdaságtant és társadalomtudományi kutatásmódszertant oktatok. LMP-s politikai szerepvállalásom előtt négy évig voltam a Védegylet önkéntese, majd szervezőbizottsági tagja. Ezen időszak alatt több helyi és országos ügyben is igyekeztem érvényesíteni az ökológiai fenntarthatóság, társadalmi igazságosság és részvételéi demokrácia szempontjait, amely szempontok meghatározzák LMP-s szerepvállalásomat is.
Civilként nagyon kritikusan ítéltem meg mind a mindenkori hatalom, illetve ennek eszközeként a párt, mint intézmény szerepét a társadalomban. Az LMP-t egy olyan kezdeményezésnek tekintem, amely képes lehet egy hatékony társadalmi intézményt (párt) korrumpálódás nélkül értelmes társadalmi célok megvalósítása érdekében felhasználni.
Feladatkörök: területi koordinátor, területi szóvivő, sajtó kapcsoalttartó, kommunikáció

 

Oláh Péter

Kisvárdán születtem 1973-ban. Jelenleg egy energiatakarékos fűtési rendszerekkel, napkollektorokkal, részben grafikai, informatikai tevékenységgel foglalkozó cég ügyvezetőjeként dolgozom.
Már biológushallgatóként nagyon foglalkoztatott a fenntartható fejlődés gondolata, például nagy hatást gyakorolt rám Konrad Lorenz „A civilizált emberiség nyolc halálos bűne” című műve.
2004-ben Debrecenből Szegedre jöttem programtervező informatikus szakra. Az LMP-vel 2009 elején ismerkedtem meg, céljai nagyfokú egyezést mutattak az elképzeléseimmel. Jelenleg szegeden élünk feleségemmel - aki grafikus-illusztrátor, és szintén tagja a helyi LMP szervezetnek.
Feladatkörök: társ-koordinátor, belső érdekképviselet, hálózatépítés

 

Szabó Dániel

1975-ben születtem Veszprémben. 1993-ban egyetemistaként kerültem Szegedre, azóta itt élek. 1999-ben végeztem a JATE Bölcsészettudományi Kar magyar és történelem szakán. 1999-től 2002-ig PHD-hallgató voltam a Modern Magyar Irodalom Tanszéken. 2003-ban a Magyar Nyelvi Adatbázis Kialakítása című projektben vettem részt. 2004-2005-ben a Média Tanszéken voltam óraadó, és közben elvégeztem egy EU-s pályázatírói tanfolyamot. 2005-től ez év elejéig pedig a Hódmezővásárhelyi Holokauszt Állandó Kiállítás tárlatvezetője voltam, bizonyos történészi feladatokkal is megbízva.
Az LMP tevékenységét a kezdetektől figyelemmel kísértem, mert olyan politikai kezdeményezést láttam benne, mely képes elszakadni az utóbbi 20 év berögzült sémáitól. Elsősorban az volt számomra fontos, hogy egyszerre képvisel egy emberjogi liberális, és egy, a neoliberális ideológiát elutasító valóban baloldali gazdaság-és társadalompolitikai filozófiát.
Később a személyes találkozások és a kampánymunkában együtt eltöltött idő során megtapasztaltam azt is, hogy a zöld értékek mellett már korábban és erősebben elkötelezettek valóban képesek a részvételi demokrácia értékeit érvényre juttatni a párt gyakorlati politikájában, és ez addigi érdeklődésemet mélyebb elkötelezettséggé változtatta.
Feladatkörök: társadalompolitikai elemző, sajtóelemző/figyelő, blog, programalkotás

Megosztás

Szólj hozzá!

Címkék: választmány szabó dániel oláh péter margóczi katalin margoczi katalin malovics berta árpád ladányi lászló pancs csató józsef


A bejegyzés trackback címe:

https://lmpszeged.blog.hu/api/trackback/id/tr352065103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása